جدول مقایسه ای انتخابات سازمان نظام مهندسی استانها

انتخابات سازمانهای نظام مهندسی استانهای مختلف  از ابعاد مختلف قابل بحث و بررسی است.حضور چشمگیر اعضای آن از بارزترین و بلکه شاخص ترین دلیل اعتماد مهندسین به نحوه برگزاری انتخابات مذکور و همچنین اعتقاد مهندسین به لزوم ایفای نقش در عرصه گزینش مناسب ترین افراد می باشد . گرچه در فرصت های آتی به تحلیل نتایج انتخابات مذکور ـ هم در استان گلستان و هم در کل کشور - خواهم پرداخت .اما فرصتی است تا  اقدام  شایسته شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور در جمع آوری نتایج انتخابات استانها (در دو دوره گذشته) و مقایسه آنها  با یکدیگر که نشانگر نوع نگاه مدیریتی آن شورا  می باشد را نیز مد نظر قراردهیم. 

توجه به موضوعی که از مجموعه  افراد دلسوز و و با درایت آن شورا هم دور از انتظار نبود و قطعا اگر این اقدام شایسته با بررسی علل رخ داد های بوجود آمده در استانهای مختلف (که در این جداول کنار هم آمده) همراه گردد نتایج بسیار مفیدی را برای مجموعه مهندسی کشور خواهد داشت.

فرصت را مغتنم شمرده و اشاره ای هم به لزوم تشکیل واحدی بنام اطلاعات و آمار در مجموعه سازمان می نمایم . بخشی که خروجی های آن می بایست ملاک برنامه ریزی های بلند مدت و همچنین مدیریت مجموعه رو به گسترش سازمان نیز قرار گیرد.

جدول تفکیکی نتایج انتخابات

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

مهندس فکر کنم سرت شلوغه به سایت یک سری نمی زنی ... مطلب جدید و ... خبری نیست

سلام حق با شماست . دلیل آن مشغولیت های کاری بود که تا حد زیادی مرتفع شد. یادداشت هایی در مورد نتایج انتخابات و آینده پیش روی سازمان دارم که بزودی پس از اتمام کار آنرا تو سایت می ذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد